täydennysvaalit SOTE-sopimuksen luottamusmiehille

14.2.2024

katso artikkeli

Tehyn ammattiosastot Pohjanmaan hyvinvointialueella järjestivät täydennysvaalit Tehyn ammattiosastot Pohjanmaalla järjestivät täydennysvaalit SOTE-sopimuksen luottamusmiehille toimikaudelle 2024 - 2027, ja ehdokasasettelu oli avoinna 5.2.2023 saakka. Ehdokasasettelun päätyttyä voimme nyt esitellä luottamusmiesvaalin tuloksen. Vaalilautakunta vastaanotti yhteensä neljä (4) ehdokasasettelua luottamusmiespaikoille. Saapuneet ehdokasasettelut neljältä ehdokkaalta olivat seuraavat: ● Lind, Anton ● Andrejeff, Minna ● Kuusela, Kari ● Nystrand-Hammarström, Nina Koska ehdokkaiden määrä jäi alle käytettävissä olevien paikkojen määrän, vaalilautakunta totesi, että sopuvaali oli syntynyt. Tämän seurauksena vaalilautakunta pystyi vahvistamaan vaalituloksen ilman tarvetta jatkoäänestykseen. Nämä uudet luottamusmiehet ottavat tehtävänsä vastaan vastuuntuntoisesti ja sitoutuneesti, ja he työskentelevät edistääkseen ja palvellakseen Tehyn jäsenten etuja. Terveisin Vaalilautakunta Tehyn Pohjanmaan ammattiosastojen toimeksiannosta